25 Haziran 2007 Pazartesi

PEMBE TEPSİ

Kursun ilk dönemlerinde yaptığım tepsilerden biri. Sanırım genelde herkes tepsi ile başlıyor.

Tepsiyi önce zımparaladım ve kuru bir bezle tozunu aldım. Pembe boyaya azıcık beyaz katıp boyadım. (Pebeo marka boya kullandım) Kuruduktan sonra tekrar zımparalayıp, tozunu aldım ve bir kat daha boyadım. Laleleri peçededen kesip, transfer tutkalı ile yapıştırdım. (Peçeteyi katlarına ayırıp, tek katını yapıştırıyoruz.) Kuruduktan sonra tutkalı ince bir tabaka tüm tepsiye sürdüm. (Resmin kenarlarından taşan tutkallar kötü görünmesin diye)

Son olarak iki kat su bazlı vernik ile vernikledim.

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

boyama ve çatlatma tamam da su peçete bir zor geliyor ki bizim ikimize de , laleler çok güzeller.

cekirdeksizuzum dedi ki...

bana da çatlatma çok zor ve riskli geliyor, her zaman düzgün olmuyor benimkiler çünkü. :)