10 Temmuz 2007 Salı

KAPI SEPETİ



Yaptıklarım içinde en sevdiklerimden biri. Adına ne denir bilemediğimden kapı sepeti dedim. Apartman görevlisinin ekmek ve gazete bırakması için kapıya asılan sepetlerin ahşabı aslında.:)

Peçeteyi yapıştırdığım orta kısmı beyaza, kalan kısımları krem rengine iki kat boyadım. Boyamadan önce ve ilk kat boyadan sonra zımparaladım. Transfer tutkalı ile orta kısma peçeteyi yapıştırdım. Kuruduktan sonra fırçaya çok az yeşil boya alıp, önce boyayı kağıda bir kaç kez sürdüm. Fırçada çok az boya kalması gerekiyor. Daha sonra fırçayı süpürür gibi sepete sürdüm.
Bu arada sanırım bloggerda bir sonrun var başlık yazamadım.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ay bayıldım uğur böcüğüne de menekşeye de çok güzeller canım.Ah ah ben yapa yapa hediye ediyorum bana kalmıyor ama :)

cekirdeksizuzum dedi ki...

ben de çoğunu hediye ettim. Etmeden önce fotoğraflarını çektim. Bu bloguda zaten yaptıklarımı hatırlamak için hazırladım:)
Seevgiler

gezicini dedi ki...

ay ben bunları neden daha önce görmedim ki?? ben bayılıyorum bu ahşap işlerine. süperler..
gorki

cekirdeksizuzum dedi ki...

Çok teşekkür ederim Gorki
Sevgiler...