5 Temmuz 2007 Perşembe

YEŞİL TEPSİ

Bir tepsi daha...
Artdeco Nisan yeşiline bolca beyaz katıp tepsiyi diğer tepsilerde olduğu gibi iki kat boyadım. Bu sefer peçete yerine resim yapıştırdım. Resmin geleceği yerleri tepside kurşun kalemle işaretledim. Resmin arkasına dekopaj tutkalı sürüp, resmi yapıştırdım. Üzerine ince bir tabaka dekopaj tutkalı sürdüm. Kuruduktan sonra tepside resimden kalan boşlukları süngere aldığım boyalarla bastırıp çekerek(pompalayarak) tamamladım. Böylece tepsinin tamamında resim varmış gibi oldu. İki kat su bazlı vernik sürerek tepsiyi tamamladım.

2 yorum:

ACIBADEM KURABiYESi dedi ki...

bu çok güzel olmuş görmememiştim ben...

serap dedi ki...

merhaba ahşap boyamalarınız gerçekten harika ellerine emeğine sağlık..
bizde hobidünyam forum olarak ahşap boyama etkinliği başlattık konumuz tepsi boyama, etkinliğimize yaptığınız bir çalışmayla katılırsanız çok mutlu oluruz sevgiler..

www.serapakoglu.blogcu.com
www.hobidunyam.womanforum.net